Dexter 5 – oficjalny trailer

Zwiastun piątego sezonu przygód ukochanego seryjnego mordercy Amerykanów.

UWAGA: Jeśli ktoś jakimś cudem nie widział jeszcze czwartego sezonu – o trzecim, drugim i pierwszym nie wspomnę – niech się dwa razy zastanowi przed włączeniem tego trailera. Oglądanie któregokolwiek z trzech najbardziej zakręconych thrillerów w historii telewizji (pierwszy, drugi i czwarty sezon Dextera), kiedy zna się szokujący finał i prawie wszystkie kluczowe twisty ostatniego z nich, to, mimo wszystko, żadna frajda…

3 thoughts on “Dexter 5 – oficjalny trailer

  1. Och, i teraz nie wiem co robić, z jednej strony kusi mnie, z drugiej nie zdążyłem jeszcze obejrzeć 3 i 4 sezonu…

    Nie powinno się robić takich wpisów, nie!

  2. Ale co poradzić, trailer tak świetny, że powstrzymać się nie sposób😉

    PS. Ale naprawde nie polecam, zwłaszcza przed czwórką. Ja, niestety trafiłem w sieci na wzmiankę o tym, co się stanie, i miałem spoiler życia😦

Skomentuj

