A ja mam dziabąga

Koncept – to to, co we współczesnej reklamie liczy się najbardziej. Przekaz ma być po pierwsze świeży i oryginalny, po drugie chwytać (w ostateczności nawet za serce), a po trzecie być na tyle charakterystyczny, by łatwo go było szybko skojarzyć i zapamiętać. Całość, która spełnia te warunki, nie musi się już nawet trzymać kupy, by działać, co udowodnili kreatywni z hiszpańskiego oddziału Atletico International w reklamującym Seata Aldeę thrillerze z małą dziewczynką i dużym potworem:

8 thoughts on “A ja mam dziabąga

  1. Autorzy chyba za dużo oglądali „Clifforda”;D To bajka o psie kóry z miłośći też urósł ogromny. Ale jak na reklamę samochodu to strzał w 10. Ciekawy jestem czy do zakupionego auta dołączali maskotkę potwora oryginalnych rozmiarów.

  2. Pomysłowe i oszczędne – w sam raz na czasy kryzysu. Ale czy nakręci Seatowi sprzedaż w kraju, w którym jest już 20 procent bezrobotnych?

  3. 1. reklama powinna być oryginalna i przebijać się przez blok reklamowy – zamiast 3 Twoich punktów wystarczy jeden.
    2. reklama powinna wiązać się z marką / produktem. i tu jest bardzo dobrze powiązana: samochód XL, aby cała rodzina zawsze się mieściła, nieważne jak bardzo rosną (jej potrzeby).
    Całość się trzyma kupy i to właśnie udowodnili kreatywni, a nie coś przeciwnego

  4. Hm, wiem, że tak offtopowo (bardzo), ale zobaczyłem fragment pewnego serialu brytyjskiego i skojarzył mi się z QAF. Nie mam wielkiego doświadczenia z brytyjskimi serialami, więc nie wiem, czy wszystkie maja ten sam klimat, ale ten ma całkiem fajny ;).

    Skins:

  5. Niezła reklama, w pewnym momencie zrobiło mi się strasznie smutno.. Ale myślałam, że ciężarówą przyjadą… No i chyba jak na reklamę to trochę za długie!

Skomentuj

