12 thoughts on “Widocznie najlepsza

  1. Swoją drogą, ciekawe kto im projektował te billboardziki – jakaś zaprzyjażniona agencja wszechpolska czy panią Gienie z sekretariatu wysłali na kurs Corela?

  2. A mnie się ta kampania bardzo podoba bo nawiązuje do bizantyńskich i orientalnych źródeł kultury sarmackiej. A tej obca jest wszelka konsekwentna typografia, poruszanie się w zdefiniowanym spektrum barw i nieznośna pustka niewypełnionej ornamentami przestrzeni. Ma być jak u Józka w Chałupie, Zenka w salonie, na wizytówce lakiernika samochodowego z Pcimia dolnego lub w cerkwi. Dużo, barwnie, napchane do ostatniego centymetra i apelujące do najniższych instynktów. Target musi się w końcu jakoś odnaleźć. To jest marketingowa estetyka powstała w ramach hasła „sami swoi: ludzie ludziom zgotowali taki los.”

  3. No, chopacze, na osiedlu śródmieście północne mamy take stylystyczne miejsce, co se zwiemy „depesze”. Ja rozumie, że tę Twą łysakowską fryzurę to se można osiongnuńć w domie za pomocą markowej maszynkina na licencji GNU, ale mimo wszystko polecam tenże zakład na poznańskiej, gdzie wiele w kwestii fryzu nałbowego można e poprosić za oszałamiającą kwotę 19 zeta 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s