10 thoughts on “Coming out z pralki

  1. Dla mnie w tej reklamie, poza tym, co oczywiste, nie ma niczego nadzwyczajnego ( no chyba, że dialog panów porywa jak halny na Gubałówce, ale z języka Woltera jestem biedny – więc mogą mówić o czym chcą).
    Choćbyśmy żyli w gejowej republice, reklama ta nie powinna trafić do TV z jednego prostego powodu – jest zwyczajnie słaba.
    Dwóch facetów prawi o proszku. No i…?

  2. Mysle, ze w Polsce bylaby wystarczajaco kontrowersyjna, zeby odniesc sukces. Jezeli chodzi nasz kraj to jestem szczesliwy, ze w nim zyje, przynajmniej pod takim wzgledem.

  3. Krzysztof Zapolski, o powodzeniu spotu decyduje nie tylko treść (rozmowa o proszku), ale i forma, która sprawi, ze na taką treść zwrócimy uwagę. Rozmowa może być słaba i banalna, ale jeśli zostanie umieszczona w kontrowersyjnym kontekście (a tu została), mamy zainteresowanie jak w banku. Innym problemem jest oczywiście ryzyko, że np. ktoś uzna proszek za “gejowski”, z którym nie musi się na poważnie liczyć producent we Francji, ale które mogłoby np. dobić produkt w Polsce.

  4. Nie wspominając o tym, że ostatnia niesłaba reklama proszku do prania powstała 50 lat temu… był nią jakiś ówczesny strongman noszący tężę reklamę na plecach w formie drewnianej.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s