Queer cœur

Wyobraźmy sobie, że mamy kasyno i hotel o mało szczególnej nazwie (np. Las Vegas) w jednym miejscu (np. w Paryżu) i marzy nam się reklama, która pokaże potencjalnym klientom, jacy to jesteśmy unikalni, a jednocześnie jak dobrze się u nas gra lub śpi. Reklama powinna zawierać maksymalną (choć niekoniecznie wyrażoną dosłownie) ilość informacji o naszych produktach, a mimo to nie nudzić i nie sprawiać wrażenia, że cokolwiek upchnięto w niej na siłę. Przede wszystkim powinna jednak być łatwa do zapamiętania i mieć w sobie to coś, co długo się będzie z nami kojarzyło. Przykuwająca uwagę, ba, może nawet nieco kontrowersyjna – ale akceptowalna także dla bardziej konserwatywnych odbiorców…

I koniecznie powinno być to coś romantycznego, żeby każdy od razu skojarzył z Miastem Miłości.

walety

2 thoughts on “Queer cœur

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s