AT Media o samopoczuciu widza

Niewinny kawałek odważnej (bo o zasięgu ograniczonym do prasy branżowej) kampanii AT Media, opisanej kilka dni temu przez Piotra Jakubowskiego. Od siebie dodam, że gdyby „Być jak John Malkovich” wchodził na nasze ekrany teraz, mógłby nosić (potencjalnie nie mniej kultowy) tytuł „Czuć się jak widz Superstacji w sportowym aucie”…

Na koniec pozostaje życzyć nam, odbiorcom, więcej tak wyróżniających się kampanii; a nadawcy przynajmniej ze trzydziestu listów do Rady Reklamy od oburzonych właścicieli firm komputerowych z Poznania. Śmiała kreacja zasługuje na szeroki rozgłos.

3 thoughts on “AT Media o samopoczuciu widza

  1. Loghos, a czy od razu musi być kontrowersyjnie. Ja w niej nie widzę nic złego, tylko, niestety, wiem, jakie przeciętnie mamy w narodzie poczucie humoru na własny temat (i generalnie nie musi to korelować z wykształceniem czy pozycją)…

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s