Idioterne

Coraz śmielsi nam się robią w Polsce i copywriterzy, i reklamodawcy. Takie Agito puściło niedawno przekaz z gatunku omijanego u nas przeważnie szerokim łukiem: reklamy porównawczej. Co jeszcze rzadsze na polskich ekranach, internetowy sklepik bohaterami swego spotu uczynił ludzi z opóźnieniem umysłowym (lub przynajmniej subiektywnym poczuciem, że nie wszystko z ich inteligencją w porządku). Wiem, wiem, wszystko to politycznie poprawne, więc z definicji nudne – niemniej efekt końcowy okazuje się dość miły dla oka i ucha:



Odpowiedź dotychczasowego monopolisty nadeszła natychmiast. Co znamienne, gwoli udowodnienia, że ludzie o nieprzeciętnym IQ nie mają w jego sklepach czego szukać, sięgnął MediaMarkt po dwie internetowe sławy, które – jak szeptają wtajemniczeni – robić mają odtąd za twarze sieci sklepów „nie dla idiotów”:

Pozostaje pytanie, gdzie się podział Kononowicz? Czyżby zaśpiewał zbyt wysoką sumę?

One thought on “Idioterne

  1. Ten drugi jeszzcze jest młody, wiec mozna pewne rzeczy zrozumiec. Natomiast, Gracjan to raczej nieuleczalny debil. facet ma juz ponad 40 lat i wacha ludziom stopy (pierwszy powakacyjny odcinek „Szymon Majewski Show”, ostatnie minuty tego programu)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s