Zabić Myszkę Miki

Islam w pełnej krasie: saudyjski duchowny wzywa wiernych do świętego dżihadu przeciw myszom w ogóle i pewnemu kultowemu bohaterowi amerykańskich kreskówek w szczególności:

Ech, pozostaje cieszyć się, że rezolutny imam nie nawoływał do wykończenia Kaczora Donalda, bo by nam już pewnie w kierunku Pałacu Prezydenckiego i Kancelarii Premiera leciały Boeingi…

8 thoughts on “Zabić Myszkę Miki

  1. No ale juz nie przesadzajmy. Ja wiem ze blog jest rozrywkowy i nie bierzemy rzeczy zupelnie na serio, ale od kiedy musialem przezyc za granica wybriki Giertychow itd, to jestem uczulony na uogolnienia.
    (typu- Polacy nie wierza w teorie ewolucji, albo w poskich szkolach dziewczyny przechodza obowiazkowe badania dziewictwa itd.)

    Jaki islam w pelnej krasie, jakie dzihad przeciw myszom…
    Pan sobie nostalgicznie wspomina o „starych dobych czasach” kiedy on mowil dzieciom co o myszach jest napisane w Koranie, a one sluchaly z otwartymi buziami, a teraz (dodaje z usmiechem) bachory wychowane na amerykanskich kreskowkach masla ze myszki sa slodkimi stworzonkami ktorym nie mialby sie stac krzywda.

    Jesli tak wyglada Islam w pelnej krasie to tylko sie cieszyc i konwertowac 🙂

  2. Obłędny, ok, może nie do końca byłem precyzyjny – w końcu islam w pełnej krasie to raczej wieszanie 16-letnich gejów w Iranie i kamienowanie zgwałconych kobiet w Nigerii…

  3. tak jak chrzescijanswo w pelnej krasie to zmuszanie do porodu kobiet ktorym ww porod moze zagrozic zyciu i twierdzenie ze nie istniala ewolucja , tak jak komunizm w pelnej krasie to przymusowa kolektywizacja i masowe umieranie z glodu , tak jak cokolwiek w pelnej krasie to w wiekszosci banda fanatykow i ich glupie pomysly ktore maja zbawic swiat.

  4. Ja się w ogóle nie zgadzam z tym co Pan pisze o islamie, że jego pełna krasa to wieszanie gejów i kamieniowanie kobiet. Zgadzam się z Obłednym i dodam jeszcze ,że swego czasu chrześcijanie siali spustoszenie z północy na południe, zmuszali ludzi do przyjmowania swojej wiary -oginiem a szczególnie mieczem- (zresztą uważam ,że dawanie tu lekcji historii jest zbędne). A po drugie, dlaczego oni mają być tolerancyjni? Ich religia jest bardzo złożona a ich kultura jeszcze bardziej, a to co my „jaśnie oświeceni Europejczycy przez duże E” uważamy za barbarzyńskie i niecywilizowane, wynika tylko z naszej niewiedzy i powtarzania w kółko frazesów z telewizji. Tak , mysz jest u nich nieczysta! i oni nie chcą ,żeby ich dzieci miały na te myszy inny pogląd, tak samo nasz kościół przyjmuje pewien punkt widzenia i uczciwi chrześcijanie powinni go wyznawać. I nic nam do tego.

  5. Agnesss, ja chrześcijaństwa bronił nie będę, bo według mnie niewiele lepsze od islamu, zadam jednak pani/panu inne pytanie: skoro oni nie są tolerancyjni (i według pani/pana być nie mają), dlaczego ja mam być wobec nich?

  6. Hmmm, żeby odpowiedzieć na Pana pytanie muszę najpierw nawiązać do innej rzeczy. Osobiście nie do końca ufam słowu „tolerancja” i kryjącej się za nim ideii. Uważam ,że to jest bardzo fałszywe i popularne słowo a ludzi nietolerancyjnych uważa się za ciemnych i ograniczonych. Niech będzie. Islamiści podporządkowują całe swoje życie religii i jej dogmatom, zatem w ich wypadku tolerancja gryzłaby się z ich światopoglądem. Nic więc dziwnego ,że krytykują zachód,(tu sprecyzuję : głownie usa) ponieważ ten kraj narzuca się większości świata i oferuje mizerną papkę w postaci np myszki miki… ( nie żebym coś do niej miała personalnie i tak już nie oglądam kreskówek). islamiści muszą się bronić, muszą bronić porządku jaki panuje w ich świecie, bo jest w ich kulturze bardzo głeboko zakorzeniony. W mojej wypowiedzi nie nawoływałam Pana do tolerancji ich względem tylko do zrozumienia podstaw ich rozumowania. Zgadzam się,że można ich krytykować za wiele rzeczy, ale ta krytyka musi być oparta na czymś racjonalnym, w przeciwnym razie będzie to zwykły pospolity policzek. ( Ale to fajnie ,że jest Pan trochę nietolerancyjny 🙂

  7. zabawne, jeszcze do niedawna arabskim dzieciom w Izraelu i okolicach puszczano bajke w ktorej mysz podobna do Mickey przekonywal do zabijania Zydow. ciekawe ile biednych dzieci dalo sie namowic nieczystemu stworzeniu do czegos. w dodatku w ostatnim odcinku mysza zabil izraelski zolnierz co zostalo ukazane jako jedno z okropienstw zydowskich a przeciez zolnierz tylko wypelnil nakaz Szarii;-)

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s