9 thoughts on “Nowy prezydent RP

  1. Tomek, to jak to jest? Bo panowie redaktorzy z Polityki czy Gazety kazali mi się wstydzić za prezydenta. To może ja się wstydziłem zawsze nie za tego co potrzeba?
    Wiele razy napotykałem na tytuł, że „świat się z nas (Polski) śmieje” przez Prezydenta. Oni śmiali się z Tuska, a u nas w Polsce wmawiali nam, że śmieją się z Kaczyńskiego. Sprytne.
    Chyba, że w Polsce też niektórzy nie wiedzą, który prezydent, a który premier?
    Zdrówka;)

  2. dobrze ze nie pomylili z przedstawicielem innego kraju. to i tak maly blad naszych „przyjaciol” od siedmiu bolesci 😉 ich nieswiadomosc jest wrecz szkodliwa

  3. Proces, ja myślę, że na Zachodzie po prostu jeszcze nie oswoili się z myślą, że u nas premier nie jest już bratem bliźniakiem prezydenta, i sądzą, że dalej można bezkarnie podnieniać fotki 😉

  4. Brrrr… premier chociaż trochę ładny, a prezydent, strach mówić. Może to jakiś element kampanii reklamowej polsiej turystyki? Bo Kaczor nie wypada reprezentacyjnie, nio chyba, że w Newsweeku.

  5. A dziś czytałem wywiad z poinformowanym Palikotem („Najsztub pyta”), że Tusk juz nie chce byc prezydentem, bo premier większą władzę ma!

  6. A to nie byl przypadkiem jakis „polski blad”. Premier oficjalnie nie jest w Polsce Pierwszym Ministrem a Prezesem (po angielsku President) Rady Ministrow – kiedys Prezydentem Rady Ministrow oficjalnie sie nazywal.
    Tak juz bywalo z niejednym Przewodniczacym.

Skomentuj

