Srebrne gody główkowania

Kolejna oryginalna kampania z drugiej strony globu (DDB New Zealand), tym razem najsłynniejszej łamigłówki motorycznej wszechczasów (swoją drogą 9 lat starszej, niż sugerują copywriterzy – najwyraźniej jednak nie chodzi tu o kostkę, ale o założone w 1983 Rubik Stúdió). Uwag tym razem nie mam, no, może poza jedną: pięknie jest dożyć dni, w których czas funkcjonowania na rynku produktu służącego czystej rozrywce staje się argumentem za tym, by go (po raz kolejny) kupić…

A potem znów poczuć się dzieckiem:

2 thoughts on “Srebrne gody główkowania

  1. Mam już 2.. lat i nie potrafię ułożyć tej kostki :-). Potrafię jedynie rozłożyć na części i poskładać tak, aby kolorki pasowały. Jakoś trzeba sobie radzić 😉

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s