Surfuję.

Jedyny polski spot reklamowy wyróżniony w tym roku w Cannes (Brązowy Lew w kategorii „Film”). Kampania zrealizowana została przez McCann Erickson Polska dla Fundacji Dzieci Niczyje i, powiedzmy sobie szczerze, na głowę bije przygotowywane do tej pory akcje konkurencji. Nawet te bardziej malownicze (by przypomnieć choćby pamiętne lodowisko Kidprotect.pl)…

Więcej uhonorowanych spotów na blogu Media Funa.

3 thoughts on “Surfuję.

  1. To nie „jedyna polska reklama wyróżniona w tym roku w Cannes”. Brązowego Lwa dostała również seria printów autorstwa Saatchi&Saatchi dla Greenpeace Polska.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s