Śmieci i życie po śmierci

Jak arcysłusznie wypomniał mi w komentarzu Łukasz Macheta, omawiając tegoroczne osiągnięcia polskiej reklamy w Cannes pominąłem laury otrzymane przez Saatchi & Saatchi za promującą segregowanie śmieci kampanię Greenpeace’u „Uwierz w reinkarnację” (również Brązowy Niedźwiedź, choć tym razem w kategorii „Outdoor”). Błąd naprawiam i korzystając z okazji przypominam inspirowane płótnami Gustave’a Moreau bussheltery:

2 thoughts on “Śmieci i życie po śmierci

  1. Może czekali na upadek poprzedniego rządu. Za Kaczyńskich reklamy religijne z Polski nie miały szans.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s