Uwolnić Birmę

Rzecz niezbyt aktualna, bo kampania sprzed ponad miesiąca, a o wydarzeniu, którego dotyczy (cyklon Nargis, który mógł kosztować życie nawet miliona Birmańczyków) większość z nas zdołała pewnie już zapomnieć. Niemniej spot, stworzony przez Carla Le Blond i Shilo Design dla wspieranego przez MTV ruchu na rzecz uwolnienia Aung San Suu Kyi, dopiero kilka dni temu pojawił się na AdBlogu (docierając tym samym oficjalnie do Polski), na skutek czego zachwycam się nim ze sporym poślizgiem. Ale cóż, lepiej późno niż wcale.

A już na marginesie, czy tylko ja byłem przekonany, że w czterdziestej sekundzie z samolotów polecą nie kwiaty, lecz bomby?

2 thoughts on “Uwolnić Birmę

  1. W sprawie 40 sekundy – juz sie nie dowiemy. Zdazylem albowiem przeczytac Twoje pytanie przed zaladowaniem flasha.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s