Męskość jako owłosienie

Rozrywka na sobotę, tym razem ze stajni Old Spice’a:

Mówcie co chcecie, ale fraza „Basketball, Recon and Frenching” zasługuje na miejsce w annałach reklamy – choćby za sposób, w jaki została tu wypowiedziana. Pochwały należą się też twórcom za nowatorską (jak na reklamę kosmetyku) sugestię, jakoby po użyciu dezodorantu na ciele wyrastały włosy, oraz za główny przekaz kampanii: Metroseksualizm jest definitywnie passé, więc faceci nie muszą już depilować całego ciała, by czuć się atrakcyjnymi. Wręcz przeciwnie (ciekawe, swoją drogą, kiedy do podobnego wniosku dojdą kobiety).

Na deser wersja wymowna inaczej:

3 thoughts on “Męskość jako owłosienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s