Majonezowa rodzinka

Reklamy majonezów (tudzież innych produktów, których zastosowanie ogranicza się do kuchni) to przeważnie orgie tradycyjnych, konserwatywnych wartości. Dlatego grzechem byłoby przemilczeć emitowany aktualnie w Wielkiej Brytanii najnowszy spot Heinza (źródło: jak zwykle niezastąpiony Abiekt), który nieoczekiwanie (acz w zgodzie z trendem, który zapanował w świecie anglosaskim po decyzjach Kalifornii i Nowego Jorku) redefiniuje nie tylko role płciowe we współczesnej rodzinie, lecz również samą rodzinę:

10 thoughts on “Majonezowa rodzinka

  1. redefinicja? chyba raczej reedukacja
    rozumiem że homo chce sie promowac a medialne scierwa mu w tym pomagaja ale noz mi sie w kieszeni otwiera jak widze jak mieszaja do tego dzieci

  2. Edziu, wrogowie gejów i lesbijek regularnie wykorzystują dzieci w swych kampaniach, których celem jest przekonanie obywateli do dyskryminacji. Przykład: http://relationshiprecognition.org/fotf.jpg

    Poza tym nie zapominaj, że za powyższy spot zapłaciła prywatna firma (która najwyraźniej uznała, że tak skonstruowana kampania jej się opłaci), a nie organizacja broniąca praw mniejszości. A prywatne firmy z definicji nie promują homoseksualizmu, tylko zarabiają pieniądze…

  3. Gwoli uscislenie – gdyby Autor sie rownie ochoczo promowal na portalach „lewicowych” to mialby rownie „atrakcyjnych” gosci, tyle ze oburzonych jego zdaniem na np. islamu, feminizmu, podatkow, ekologii itp.

    Dla kazdego cos milego.

  4. w tej reklamie bynajmniej nie chodzi o promowanie jakiegos gay lifestyle, raczej odwrotnie: sytuacja bedzie dla wiekszosci osob na tyle absurdalna, ze wyda sie smieszna

    ale oczywiscie widzenie dwoch facetow dotykajacych sie ustami to oczywiscie pogwalcenie praw biblijnych, tak? to gdzie oburzenie na reklamy przedstawiajace pozeranie skorupiakow?

  5. LJC,

    raczej odwrotnie: sytuacja bedzie dla wiekszosci osob na tyle absurdalna, ze wyda sie smieszna

    Ośmielę się nie zgodzić. Reklama nie szła w kraju nad Wisłą, tylko (z tego, co się orientuję) w UK i paru liberalniejszych miejscach w USA, gdzie dwóch mężczyzn wychowujących dziecko to nie absurd, a codzienność widziana w sąsiedztwie lub w najgorszym wypadku w co drugich krajowych wiadomościach.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s