Najstarszy gej świata

Skierowana do homoseksualnych mężczyzn kampania The First Gay, finansowana przez walczącą z HIV flamandzką organizację Sensoa:

Popsioczę teraz trochę, ale obydwa spoty (na które natknąłem się na blogu Wojtka Szota) wywołują u mnie co najmniej mieszane uczucia. OK, pomysł na pewno interesujący (jeśli nie wyrafinowany), fabuła zabawna i łatwa do zapamietania, przekaz jasny i klarowny, realizacja bez zarzutu, tylko… coś z targetem mocno mi zgrzyta. Wcale nie jestem pewien, czy wśród młodych (bo to przecież młodzi ludzie podejmują na ogół zachowania ryzykowne, i to do nich tak naprawdę ma trafić przekaz) gejów żyjących tak, jak bohater przed laty, starość nie jest uważana za coś znacznie gorszego od śmierci. I czy aby nie rozbija się o to potencjalna skuteczność całego komunikatu…

10 thoughts on “Najstarszy gej świata

  1. A może jednak target był trochę starszy Tomku? Bo mi się akurat wydawało, że target ma więcej niż 30 lat… nie obrażając 30-latków 😀

  2. Abiekt, może i tak było. Ja jednak stoję na stanowisku, że taki target w podeszłym wieku jeśli w ogóle prowadzi życie seksualne, to się raczej zabezpiecza (choćby dlatego, że pamieta to, co się działo w latach 80-tych i 90-tych) – a jeśli się nie zabezpiecza, to na pewno go taka reklama do tego nie przekona. Bareback tymczasem – z tego, co się orientuję – cieszy się popularnością raczej wśród ludzi przed 30…

  3. Ależ nie obrażasz Abiekcie – to byłoby naprawdę trudne w Twoim wykonaniu. BTW – nie wyobrażałeś sobie nigdy choć przez chwilę, że możesz przecież np. trzydziestki, czterdziestki, pięćdziesiątki itd nie dożyć? Pytam tylko z ciekawości – dwadzieścia parę lat to fajny wiek, ale każdy miał tyle….

  4. Mój drogi Tuje 🙂 jakoś nigdy nie myślałem o tym kiedy umrę i czy będzie to przed 30-tką (nota bene zawsze miło zostać w pamięci potomnych jako szczupła 20-tka)…

    Tomku – a ja raczej myślę, że mogłoby chodzić o starszych panów, którym i tak już przecie wszystko jedno i wyrywają młodych chłopców na bareback… ale tu interpretacji możemy mieć kilka

  5. Magnificent goods from you, man. I have understand your stuff
    previous to and you’re just too wonderful. I really like
    what you’ve acquired here, really like what you’re saying and the
    way in which you say it. You make it enjoyable and you still care
    for to keep it smart. I cant wait to read far more from you.
    This is actually a terrific web site.

Skomentuj

