Z języczkiem i zwierzątkiem

Francuska kampania społeczna Le tabagisme est nocif à votre souffle, promująca uprzedzenia i dyskryminację wobec osób palących poprzez sugerowanie, że nie należy ich całować, gdyż z ust pachnie im tak okropnie, jak psom i kozom:

Jako niepalący, który jednak nie ma problemu z osobami palącymi (i ich całowaniem – doznania smakowe są wtedy, powiedzmy sobie szczerze, dosyć interesujące), jestem wstrząśnięty faktem, że na temat tej szowinistycznej akcji nie wypowiedział się dotąd nie tylko żaden z europejskich sądów (którym ponoć tak miła idea walki z dyskryminacją), ale też żadna z liczących się organizacji broniących praw i wizerunku czworonogów, o rzeczniku ds. równego statusu ludzi i zwierząt nie wspominając…

9 thoughts on “Z języczkiem i zwierzątkiem

  1. „Nie ma nic gorszego, niż paląca kobieta” – być może właśnie to chciałby powiedzieć ten cap, gdyby mógł to uczynić…

  2. Mam PYtanie to WAS WSZYSTKICH JESTEM CHŁOPAKIEM I CHCIAŁBYM SPROBOWAC SEXU ZE ZWIERZETAMI JAK ZMUSIC MOJEGO PSA DO TEGO ? PROSZE O ODPOWIEDZ ! 😦

  3. No mnie akurat całowanie z palącym chłopakiem kręci :-PPP no ja nie wiem czemu ;-))) Ale sama kampania… grrrr…..

  4. – Tomku, czy pokazując zoofilię chodzi Ci o to, żeby szokować normalnych ludzi, czy zrazić ich do tego bloga na amen?..? bo mnie się aż odechciało tu zaglądać. Naprawdę powiem adieu, o ile nie zmienisz profilu na taki, w którym można podyskutować, pospierać się nawet, ale nie czuć odrazy i nie mieć odruchów wymiotnych już na wstępie.

Skomentuj

