Psia podróż

Kolejna reklama, tym razem opon Bridgestone, która mimo wcześniejszych zapowiedzi nie poszła wczoraj w trakcie Super Bowl, bo podobno… okazała się za dobra. W zastępstwie Bridgestone wyemitowało mniej ambitny, za to bardziej superbowlowy spot Horror drogowy, sympatycznego psiaka zostawiając sobie na kampanię w kinach. Krok mądry, choć widzów Super Bowlu trochę szkoda – wielu z nich już pewnie nigdy tej perełki nie zobaczy:

4 thoughts on “Psia podróż

  1. It’s nothing special.

    ‚A next commercial, this time one for Bridgestone tires, that was not aired yesterday during Super Bowl. Presumably, because of being… too good. Less ambitious (IMO) but more SuperBowl-like Route Horror was aired instead, and the likeable dog will be rather shown in movie theaters. OK, that could be a smart decision but I cannot stop pitying Super Bowl viewers. Some of them have just missed the only opportunity to watch the little masterpiece.’

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s