Bratnie sprzątanie

Jeden przekaz, trzy różne – choć ponoć bardzo sobie bliskie – języki i kultury…

Tak „to” robią Słowacy:

Tak Czesi:

A tak Polacy:

Biorąc pod uwagę sugestywność i zapamiętywalność każdego z tych spotów, trudno się dziwić, że w Warszawie praktycznie nie uświadczysz czystego trawnika. Ale kto wie, może pewnego dnia dociągniemy do braci z południa także w dziedzinie skuteczności reklam społecznych…

14 thoughts on “Bratnie sprzątanie

  1. Ta jest katastrofalna, ale pamietam ze jedna z tego cyklu była całkiem ciekawa… no coz, koncowka z plansza sponorów najbardziej mnie rozbawiła 🙂

  2. Czeska wersja mi się niezbyt podoba. Zbyt oczywista i za długo się czeka na puentę, która jest wiadoma od prawie początku.
    Za to pierwsza reklama mistrz 🙂

  3. w zyciu mi do głowy nie przyszło, że dożyje czasów, w których sranie bedzie przestepstwem.
    Czy to jeszcze przedsmiertna agonia IV RP splodziła coś takiego? czy właśnie narodziła się piąta?

  4. Moze czas wreszcie nauczyc kochany narod ze piesek to odpowiedzialnosc i nauczyc ich najlepiej dotkliwie karajac zbierania gowienek z trawnikow. Bo wdeptywanie w psie gowna to przyjemnosci nie nalezy.
    A kultura spoleczenstwa jest taka ze narazie smieja sie z ludzi ktorzy to robia.. Coz sami sobie gdzie popadnie nie sracie prawda? Wiec dlaczego uwazacie ze wasze psy moga nasrac mi na chodniku?

  5. Behem0cie, dyskusja jest o skuteczności reklam, a nie o tym, czy chodnik lub trawnik to odpowiednie miejsce na psią kupę. W tej drugiej kwestii, jak się wydaje, istnieje tu już konsensus – po Twojej myśli.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s