So clean

Tesco znienacka postanowiło dowieść, że także sieć hipermarketów w Polsce może – jeśli tylko zechce – reklamować się inteligentnie. Podobnie jak Mediafun, lubię takie niespodzianki.

10 thoughts on “So clean

  1. zieutek Powiedział/a:

    poniedziałek, 28 styczeń 2008 @ 14:51
    Milutkie. Ale czy tescowy target załapie gre słów?

    a ty zalapaleś?

  2. Jednak Wojtku od “już za dziewięć złotych dziewięćdziesiąt dziewięć groszy” do owej ‘banalnej’ gry słów droga została pokonana – już choćby za to należy się głask 🙂

  3. No tak Tuje, ale ja dalej widzę supermarket, który reklamuje pomarańcze… jasne, skok o poprzeczkę wyżej, ale do sufitu odległość daleka.

  4. a ja widzę sklep którego klienci mówią” so czyste” so potrzebne”, so niewyedukowane…., reklama zabawna ale nie chciała bym być utożsamiana z takim targetem, skuteczność więc wydaje mi sie niska i mierna w porównaniu z biedronkowymi : ” budyń ubił śmietanę”/ ” wyskakiwać z mundurków…. dziś się wam upiecze”

  5. Abiekt, na Zachodzie pewnie bym te wymagania stawiał, a reklamę uznał za przeciętną. W Polsce jednak to rewolucja, dlatego warto jej poświęcić notkę. Jako wyraz docenienia i nadziei, że inne hipermarkety też pójdą tą drogą…

  6. Bardzo_zaspana, co do skuteczności, to myślę, że ta reklama nie będzie sobie pod tym względem radzić ani lepiej, ani gorzej niż inne w tej kategorii – przecież podstawową dla tescowego klienta informację (cena) tak czy owak przekazuje. A reszta raczej ludzi nie uprzedzi – ci, którzy mogliby się poczuć urażeni, raczej docenią dowcip 😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s