20 thoughts on “Ewolucja w 6 minut

  1. Jednocześnie upublicznię w mojej notce, dlaczego mi nie odpisałes i o czym próbowałam korespondować. chodzi o opisaną przeze mnie sytuację, gdzie przywołana została pedofilia. do tej pory nie pisałam o tym, bo nie chciaam być niemiła dla srodowisk homoseksualnych. Skoro jednak u Was panuja takie prawa, nie bede sie opieprzać. Od dzis jestes moim wrogiem. Przykro mi, ze ci zaufałam.

  2. Tomku, ta prośba to ostateczność. Komentarz na Twoim blogu jest dla mnie bardzo obrazliwy, Ty mimo próś nie reagujesz, więc jak każda szanujaca sie kobieta i w ogóle osoba nie mam innego wyjścia. Może zastanów się. Czy do ciebie dociera, jak to wygląda?

  3. Ogólnie teraz tak czy siak będe musiała opisac ta historię o pedofili. niezaleznie od tego, jak postapi tomek. Żeby ktos nie pomyslał, ze to od cegos uzaleznione.

  4. Super. Jeżeli to szalone babsko dotrzyma słowa i przestanie się tu udzielać, to blog tylko zyska na jakości.

  5. Jasne, Tomasz Łysakowski, psycholog społeczny i autorytet medialny jest raczej na poziomie Zieutka, który również mnie poniżał i obrażał na tym blogu, niz na poziomie ogólnie uznawanym za cywilizowany. O.k. tylko co się dziwić potem homofobii? Komentujcie sobie o zoofilii, proszę. Zachowujcie się jak nieokrzesane zwierzęta, poniżajcie kobiety. Rzeczywiście, zachowujcie się tak, jacy właśnie jesteście. Niech jak najwięcej ludzi przejrzy na oczy, tak jak ja dzisiaj.

  6. Marysiu, czy możesz mi łaskawie wskazać, w którym miejscu w jakikolwiek sposób Cię obraziłem? Bo już mnie naprawdę zaczynają wkurzać Twe histeryczne zagrania. Do tej pory nikogo na tym blogu nie zbanowałem – jeśli jednak bardzo się postarasz, możesz być pierwsza.

    I moja rada na koniec: prześpij się ze swoimi problemami. Czasami pomaga to bardziej, niż wylewanie żółci na cały świat.

  7. Tomku, nie strasz mnie, bo się tym poniżasz. Ewentualna dyskusja, jak juz pisałam – nie publicznie.

  8. Wiesz co, sam idz spać, bo piszesz już bez sensu. Straszenie to to samo co ostrzeżenie 🙂 . Ale ja się ciebie nie boję. Wolałabym, żebyś zamiast mnie straszyć, usunął komentarz Slow_Bear… Bo Ty nie umiesz ze mną dyskutować :). Nie czujesz się wtedy taki pewny, jak przy Zieutku. Podziwiam twoich fanów, dla których sie starasz. Króluj tu sobie dalej.

  9. – no proszę, przynajmniej raz do roku ktoś mnie wspomina w różnych miejscach, nawet jeśli ja sobie tego nie życzę.

    – marysiukiwi, niestety dyskusja nie jest najmocniejsza stroną tych, którym się wydaje, ze złapali Pana Boga za nogi, co na to poradzić?

    – a przy tej okazji chętnie wyrażę swe niezmienne stanowisko w kwestii
    ‚zmagań biologów o rząd dusz’, z naciskiem na ‚rząd dusz’, bo przecież tak naprawdę o nie tutaj chodzi. Wierzę w stworzenie świata widzialnego i niewidzialnego, przez Boga Stwórcę. Polecam również zapoznanie się ze stanowiskiem biologów kreacjonistów, na stronie Polskiego Towarzystwa Kreacjonistycznego.

Skomentuj

