15 thoughts on “Co lubią babcie?

  1. ha ha ZAJEBISTE zwłaszzcza druga i trzecia hehe 🙂
    ej skad ty beirzesz te wszystkie rekla mufki ? 😉

  2. Otóż w reklamie tej dopatrzeć się można:
    – obrazy munduru [ tu obrazić się mogą faszyści],
    – ageizmu [ nie chodzi o New Age, tylko o dyskryminację osób starszych],
    – wyśmiewania chorych [ wada wzroku],
    – wątku molestowania chłopca przez babcię w dzieciństwie [ tu moga zaktywizować się nawiedzone psychoterapeutki],
    -seksizmu [ w jedną i w drugą stronę]…
    Ja tylko tak. A są jakieś przesądy o stringach?

  3. Do sądu dostaniesz wezwanie, przyjdzie do Wioski Dziecięcej, czy gdzie to jest ta Włoszczowa??? 🙂
    Słyszałam, że nie można niemowlętom przy łóżku wiązać czerwonej tasiemki, czy też właśnie trzeba -nie pamiętam [ ewentualnie mogłyby być to majtki]. Miałam to podane na wykładzie z psychologii społecznej jako przykład przesądów .

  4. MK, a ja myślałem, każdy czytelnik GW i widz TVN24 wie, że to przy CMK w połowie drogi między Warszawą a Krakowem. A jak się bojkotuje jedynie słuszne media, to bieda…

  5. Zastanawiałam się tylko, czy Twoja rodzinna wieś, do której dotarłam w Modnym Portalu, i której nazwa kojarzy się z Wioską Dziecięcą jest bliżej Kielc, bliżej Częstochowy, czy bliżej Włoszczowej? Bo znalazłam tylko to miasto, gdzie chodziłeś do liceum?
    Tomku, będziesz musiał tam się ukrywać, jak już bardzo się narazisz :).

    „Gazetę” jednak czytuję, na zmiane z „Dziennikiem”. Słowo bojkot nie pasuje do mnie. Mój stosunek do rzeczywistości nie jest tego typu.

  6. Czyli jedziesz tym Pociągiem, wysiadasz we Włoszczowej 🙂 i potem musisz jeszcze gdzieś jechać?

    Mam nadzieję, że nikomu. [ Chyba, że mi – ale tym i tak się nie przejmujesz 🙂 ]

    Ale z drugiej strony, tam jest litera ” Z” . Chyba rozumiesz, że to może być odebrane jako ” Zygota” lub ” Zarodek”, a widać, że dziecko się raczej nie urodzi. Wygląda mi to, jakbyś popierał Masonów 🙂

  7. marysiakiwi napisała:
    (..)A są jakieś przesądy o stringach?(..)

    – nie jestem przesądna, ale takiego czegoś za nic nie ubiorę! Wrzyna się to.. ehh, musi być niewygodne, jak diabli. A może to nawet ichni wynalazek?..

    😛

Skomentuj

