18 thoughts on “Lekcja geografii

  1. dajcie spokój, kto z was poda ot tak z marszu stolicę Iowa, Oregonu czy Rhode Island; nie wspominając już o jakimkolwiek stanie Kanady, Meksyku czy (prowincji?) Indii lub Chin; potrzebne nam to, co bliskie

  2. Węgry krajem trzeciego świata? Aż lecę to sprawdzić w encyklopedii… Albo zadzwonię do kogoś, tylko może nie do telewizji…

  3. Gabor, jedna sprawa to nie znać stolicy jakiejś prowincji Kanady, druga to zastanawiać się publicznie, czy Meksyk to państwo. Wreszcie, jak ktoś nie jest pewien, czy jest mądrzejszy od 11-latka, może to sprawdzić w mniej publiczny sposób. No, chyba że chce zaistnieć dzięki własnej ignorancji…

  4. Tomek, a Ty słuchasz country? Wiesz, bo ja nie i w ogóle nawet się trochę zdziwiłam… Ale skoro nie jestem w stanie się dowiedzieć, czy to jest sawantka, to może uraziłam Twój muzyczny gust?
    Doda kojarzy mi sie trochę z Mrągowem, ale tak w ogóle to nie jestem zorientowana w krainie country.

    Właściwie chciałam Cię zapytać, dlaczego nie mogę obejrzeć tego 12 odcinka. Przydałby mi się, bo wcześniej jakos wystarczające wrażenie zrobiło na mnie to, co było na tamtym blogu. Jednak teraz chce napisać o mistycznej historii z duchem w tle i w ogóle to takie wspomnienia z delikatnie zarysowanym watkiem biseksualnym. [ Poniewaz niedługo umrę :)]. Dlatego szukałam tej starej notki -szczególnie dziwne jest to o kosmicie w sraczu. Bardzo mi przykro, jesli jestem złosliwa, ale mój Ksieżyc jest w Skorpionie i nie da się tego zmienić.

    W ogóle juz mam dość trochę Ciebie i tych filmów – szczególnie jesli i tak nie mam dżwięku. Ewentualnie zajrze tu kiedyś, bo moze mi odpiszesz…

  5. w zeszłym roku w USA autochton zapytal mnie czy mamy w Polsce Internet i czy mam adres mailowy, ale chyba nie uwierzył że mam dostep szerokopasmowy, w oczach zdecydowanie miał brak wiary.. 😉
    Tomku, a gdzie się podzial Witold S. mój przemiły adwersarz?
    Witoldzie wróc!!!
    Cherry

  6. MK, nie bardzo wiem, o co chodzi z tym 12 odcinkiem. Jeśli o Torchwood, cóż, można po prostu kupić płytkę z serialem. Albo polować na kopię na P2P lub torrentach…

  7. Już mi przeszło z Torchwoodem, poradzę sobie inaczej :).

    Chciałam tylko dodać, że mało wiem o tym gościu AB. Czytałam tylko, ze wytoczył proces i że się skarżył. Na feministycznych blogach miałam bardzo przykre przejścia z trollami ale zauważyłam, że „drugą stroną medalu” jest określenie kogoś w ten sposób. Zawsze to poniży, a czesto z niczego nie wynika. To zwykła mocna obelga jak „kurwa” albo coś innego. Zawsze podziała.

    Ja tylko się broniłam 🙂

Skomentuj

