Przerwa techniczna

Wqzieswq, blogq do niedwieli::: Ktos zplyzozy z Brukseli upqdl kiedys nq gloze; dwieki cwe,u klqziqtury z stolicy Europy ,qjq poprwestqziqne ziekswosc liter: Tz,cwqse, cwqsu nq prweprogrq,ozqnie sobie z glozie ,qpy prwyciskoz nq rqwie deficyt:::

(To po belgijsku; chetni rowkodujq)

11 myśli na temat “Przerwa techniczna

  1. Pazurku, notka zostala napisana metoda bezwzrokowa na belgijskiej klawiaturze. Zrobilem blad i nie wzialem na konferencje projektu KidsOnline w Brukseli laptopa, wiec teraz z Internetu moge korzystac niemal wylacznie pasywnie, bo na tym nie da sie pisac 😦
    No chyba ze ktos chce pisac krotki komentarz przez 40 minut.

  2. zawieszam bloga do niedzieli::: Ktos wplywowy z Brukseli upadl kiedys na glowe; dzieki czemu klawiatury z stolicy Europy maja poprzestawiane wiekszosc liter: Tymczasem czasu na przeprogramowanie sobie z glowie mapy przyciskow na razie deficyt:::
    🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s