13 thoughts on “Sado-maso po polsku

  1. Pingback: Niezdecydowany
  2. Ja to mam problem właściwie 🙂 W proteście przeciw dyskryminacji chętnie bym został homo 🙂 Ale niestety wtedy mi nie staje i mie wyzywają od pozerów 😦 Mówią, że wolą mnie jako kolegę:(

  3. Aaaa… to chyba przykładne polskie, heteroseksualne, katolickie małżeństwo, przeciętny wyborca dawniej LPR, a aktualnie PiS… o ile na wybory pójdzie.

  4. Ale to stare jest jak swiat :). Słyszałam juz dawno temu tą (niestety) zadziwiajacą rozmowę…

  5. Tomku, nie można mieć wszystkiego 😀 W końcu traktowanie każdej napotkanej istoty jako obiekt seducingu zubaża świat 😀 I utrudnia społeczne interakcje, bo potem nie można powiedzieć np. „lubię koty” bez posądzenia o jakieś podteksty 😀

Skomentuj

