10 thoughts on “Sekspułapka

  1. Typowy wizerunek kobiety. Albo jest kusicielka (czasem wamp czasem słodki kociak)albo kobieta “domowa” gastronomiczno-sprzątająca. Nic pomiędzy …. niestety.
    Tomaszu, zachęcam to przełamywania stereotypów.

  2. OK! jest jeszcze kategoria niedorozwiniętych umysłowo. W pierwszej kompletna idiotka podpala sobie rękaw i daje się ogłuszyć szafce, w drugiej atakuje nieadekwatnie do sytuacji. Nie, generalnie twórcy reklam nie są zbyt łaskawi dla nas… 😦

  3. Cherry, tu, tu i tu (linki tylko z ostatnich tygodni) główne role grali mężczyźni. Nikt jakoś wtedy nie bronił ich wizerunku i nie rozpaczał, że panowie pokazywani są w reklamie jako debile, alkoholicy, brudasy i zboczeńcy.

  4. ależ ja nie neguję że panowie też są czasem obśmiewani, a że nikt się za nimi nie ujął…. może jest coś na rzeczy 😉

    Chciałabym zobaczyć coś co przełamuje schematyczne widzenie świata, sorry ale żadne krzyki, żadne płacze nie wmówią mi że białe jest białe …. 😉

  5. Hmm, wychodzi na to, że jak kobieta potulna – to schemat, jak morduje – też. Piękna – schemat. Brzydka – schemat. Może po prostu nie ma ucieczki z gęby, jak w inną gębę?

  6. Sprzedaje się to co ludzie kupują, a ludzie nie lubią kontrowersji. Świat ma być poukładany i przewidywalny wtedy jest ląd i porządek.

    a co do wizerunku kobiet to troche się z Tobą droczę…. ale tylko trochę 😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s