18 thoughts on “PSL „konkretnie”

  1. Kononowicz też wiedział co trzeba zrobić, i bardzo chętnie się tą wiedzą dzielił… i pewnie dlatego go nie wybrali. Ten kandydat uczy sie na błędach poprzedników więc ma większe szanse – powie co trzeba zrobić dopiero jak go wybiorą. 🙂 P,NMSP

  2. Nei, przedmówcy moi nie kumią, w czym rzecz 🙂 Wypowiedź Jana K. została ocięta przez media. Już, już miał powiedzieć, co trzeba zrobić, a tu reżyser woła „KAT!!!”. I [ten kat (przyp.red.)] uciął mu co trzeba, a głowę przede wszystkiem… Konkretnie

  3. moze „Konkretnie” to jego ksywa z podworka i on wie ze niektorzy koledzy nie pamietaja go po nazwisku, ale ksywe sobie przypomna. ja tez nie wszystkich z dziecinstwa po nazwiskach pamietam

    pozdrawiam
    oddalenie.com

  4. A mnie się jeszcze kojarzy rysunek Mleczki „Towarzysze, dużo zrobiliśmy, ale wiele jeszcze zostało do zrobienia” 🙂 Jak namierzę w necie, to podlinkuję 🙂

  5. A ja nie przeczę 🙂 Ino łańcuch skojarzeń mi się uruchomił 🙂 Bo samego spotu to nawet chyba nie da się skomentować jakoś tak ładnie, błyskotliwie, w sposób dowodzący wysokiej inteligencji 😀 Moja reakcja na to, co zobaczyłem przypominała raczej atak epilepsji 😀

  6. I jeszcze rodzi się we mnie fetyszysta. Gdybyż tak zamiast Jana K. pojawiła się zawoalowana ślicznotka w oparach dymu papierosowego, to właśnie tajemnica, czym jest „konkretnie”, by była dla mnie pociągająca. Niestety, nie mam środków technicznych, by zrealizować kontrspot, jaki mam na myśli. A poza tym zboczeniec jestem, skoro na widok spotu PSL inspiruję się w taki sposób (pocieszam się tylko, że gorzej byłoby, gdyby było odwrotnie, co może dotyczyć autora tej reklamówki) 😀

  7. Tak na marginesie, opary dymu papierosowego są mało atrakcyjne w realu (zwłaszcza pod względem olfaktorycznym), ale potrafią genialnie wypadać na zdjęciach i filmach. Stąd właśnie znalazły się w powyższej fantazji 🙂

  8. „Zrobiliśmy dużo, bardzo dużo, tak dużo, że aż trudno wymienić”. No cóż uczy się od konkurencji i to się chawali, a że do poziomu Premiera byle kandydat na posła nie urasta, to i nie diwota 😉

Skomentuj

