Czym żona skusi męża…

Bywają reklamy głupie, ale jednak w swej głupocie urocze – może za sprawą bezczelności, a może – pewnej niewinności. Reklama Carlinga „Frustrating” spełnia chyba wszystkie z tych warunków:

4 myśli na temat “Czym żona skusi męża…

  1. Basta, to reklama popularnego w Wielkiej Brytanii, Kanadzie i RPA piwa Carling. Dodajmy: dość skuteczna – od lat bije rekordy popularności w internecie, promując przy okazji swą markę (barwy w finale bez problemu kojarzone są z tym piwem na rynkach, na których jest znane). A co do pogardy dla mężczyzn, większości z nas najwyraźniej to nie przeszkadza 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s