6 thoughts on “Giertych kontra homoPiS

  1. Ja pierdolę… (przepraszam za wulgaryzm, ale jakoś nie szło mi wyrazić tego inaczej). Jak dzieci, ino im wóda i kurwy w głowie (jak mawiał pewien mój profesor jeszcze z fizyki). Nie oglądałem programu więc może ktoś mi uchyli rąbka tajemnicy, czy w dalszej części prezentowali, kto ma większego?

  2. Tomaszu,

    uwagę z pokora przyjmuje.

    Moja wrodzona chęć mądrzenia sie, przysłoniła mi fakt, ze ja nie oglądam TV.

    Zatem w zasadzie nie powinienem zabierać głosu. Lecz ta moja beznadziejna próżność, ta chęć wtrącania się, ta chęć mądrzenia sie… No po prostu nie potrafię nad tym zapanować.

    Obiecuje! Będę nad sobą pracował.

    Drodzy Państwo wycofuje się z tego co napisałem w komentarzu nr. 3. Po prostu ODSZCZEKUJE TO.

    Serdecznie pozdrawiam.

Skomentuj

