4 thoughts on “Koledzy Leszka Millera

  1. Zobaczymy, na razie kolegów Leszka Millera zastąpili (w parytetach) koledzy z MW, ex-biesiadnicy posła Witaszka i koledzy takich dwóch z Żoliborza. No a że przestali się kolegować. Leszek też stracił kolegów, to szuka nowych

  2. NO i cudnie…

    Obserwowałem onegdaj, kto organizował Samoobronę, w małym miasteczku. Odnosiłem wówczas wrażenie, że są to ludzie WYDELEGOWANI z dawnego PZPR /SLD czy co to wtedy było?/. Akurat tam, gdzie to oglądałem, odnosiłem wrażenie, ze to zaplecze dla postPZPRów.

    Ale przecież „TEORIA SPISKOWA”…. Gdzież ja, yntelygent, mógłbym w cóś takiego wierzyć? Zatem spoglądałem, zdumiony, kiwając głową.

    I cóż?
    Czy p. Miller cóś zmieniał? Przecież on tam jest u siebie, wśród swoich… I wśród swojego elektoratu.

    Wystarczy teraz, że założy ów krawat w paski i pójdzie na wagony bo to przecież swój chłopak, z rodziny robotniczej… etc.. życiorysu poszukajta sobie sami.

    No.. trzymajta siem!

Skomentuj

