7 thoughts on “Zrób sobie dzidziusia

  1. Hm, są również inne sposoby na produkcję tego towaru 🙂 I maj swoje zalety: np. jeśli czynności, o których myślę, zostaną dokonane (i uwieńczone sukcesem) w rodzinie chrześcijańskiej, ich produkt można potem przerobić na macę. A właściwie ich płyny ustrojowe. Reszta zaś jak znalazł przydaje się do czarnej magii i innych praktycznych zastosowań.
    Btw, powyższe wywody nasunęły mi refleksję: na czyją rzecz działają ludzie, którzy pragną, by więcej dzieci rodziło się w rodzinach chrześcijańskich?

  2. Wprowadziłem pewien niezamierzony chaos w zaimkach. Kiedy napisałem „ich płyny ustrojowe” miałem na myśli płyny ustrojowe produktów czynności, o których z kolei pisałem wcześniej.

  3. Tomaszu, na to pytanie z pewnością lepiej ode mnie odpowie Wojtek Wierzejski 🙂 Z jego fantają w nadmienionej przez Cię materii nie iść mi w paragon 🙂

    Witoldzie, liczne i barwne, a opowiadać by o nich długo. Niestety, jak napisałem wyżej, i one mają pewne ograniczenia, a kiedy te ograniczenia sobie uświadamiam, czuję się malutki i marny 😀

Skomentuj

