13 thoughts on “Just a kid

  1. Interesujące. Nie jest to pierwsza reklama w tym „standardzie”. Co pewien czas wracają takie próby. Osobiście uważam, że za długie… Gdybyś mnie nie zainteresował pytaniem to przestałbym ogladać w okolicach połowy. Ale może to przez to, że nie lubie reklam z zasady. Za dużo tego jest.
    Szczerze mówiąc to denerwują mnie reklamy Linux’a. Denerwują, bo nie za bardzo mogę zrezygnować z Windows’ów :-(. Najchetniej przesiadłbym sie na Mac’a. Linux jest na drugim miejscu. Problem w tym, że wszystkie w miarę duże firmy pracuja na PC ze wszystkimi tego konsekwencjami. Pracowanie w Windows’ach w pracy i na jakimkolwiek innym systemie na prywatnym komputerze według mnie nie jest najlepszym pomysłem. Wychodza wtedy wszystkie mozliwe kwestie niekompatybilnosci, brak możliwości pracy z prywatnego komputera, itp, itd. Szkoda!

  2. Reklama bardzo fajna. No może końcówka troche denerwująca – nie lubie Linuxa. Osobiście uważam, że system ten nie jest przystosowany dla normalnego użytkownika. Żeby czegokolwiek troche bardziej skomplikowanego tam dokonać trzeba naprawde dużego wysiłku i czasu. Mam wielu znajomych używających różnych instancji tego systemu i nigdy nie zdarzyło mi się aby którykowiek powiedział mi: Słuchaj jak to łatwo zrobić!. Takie zdanie poprostu nie istnieje dla użytkowników tego systemu.

    Ja używam Mac’a od ponad pół roku i jestem bardzo zadowolony.
    Polecam każdemu!

  3. Witoldzie Skaczkiewiczu, ja sądzę, że ta reklama miała raczej przekonać linuksowców do IBM-a, niż kogokolwiek do Linuksa.

    Miśku, może w takim razie nie spotkałeś jeszcze swej instalacji? 😉
    A na poważnie: są dystrybucje trudniejsze, ale są i łatwiejsze. Linspire (dawny Lindows) to na przykład Linux, który miał maksymalnie przypominać produkt Microsoftu. Z kolei popularne ostatnio Ubuntu z prostoty uczyniło wręcz regułę.

    Tak czy owak, ja od 4 lat jadę na (wciąż aktualizowanym) PLD i muszę powiedzieć, że z Windą (którą mam w pracy) nie ma najmniejszego porównania (o czym zresztą już kiedyś pisałem). Co do Maca, robią tam na mnie wrażenie efekty graficzne, ale przyznajmy, że i one wysiadają przy tym,co daje choćby Beryl.

  4. Drogi Tomaszu,
    co do mojej instnsji to całkiem możliwe. Musze jednak przyznać, że skoro ja – student informatyki, a co za tym idzie znamący biegle bash’a oraz C, nie jestem sobie w stanie momentami poradzić to dlaczego inni, nie związani bezpośrednio z moją dziedziną potrafią?
    Tego pewnie się nigdy nie dowiem, jednakże takie pytanie zawsze jest w moim umyśle gdy słyszę nazwę Linux.

    Co się tyczy Mac’a to nie efekty graficzne czy wygląd zewnetrzny mnie zachwycają. To co urzeka każdą osobę, która choć na chwile spróbuje tego systemu, to jego nie zawodność, szybki zimny start systemu, oraz prostota jego użytkowania.

    Mac rządzi 😀
    Linux ble :]

Skomentuj

