Hardcore Negotiators

Michał Styś w polemice z moim krytycznym tekstem o jego reakcji na reklamę Dog in the Fog (której to dyskusji chyba nie ma sensu ciągnąć, gdyż nawet w kwestii zwierzątek wydaje się, że de gustibus non est disputandum), poleca mi (ze względu na tytuł mego bloga) wstrząsający (dosłownie) teledysk minister Fotygi, który na wakacjach będąc jakoś przeoczyłem. Nadrabiam zatem zaległości, a panu Michałowi dziękuję.

A swoją drogą, gdy się to ogląda, żal serce ściska, że dni tego rządu są już policzone… Kto nas i świat rozbawi w równie hardkorowy sposób?

6 thoughts on “Hardcore Negotiators

  1. Po wyborach będzie niestety POPiS (uzasadnienie przedłożyłem chwilę temu u siebie).
    Panie Tomku, przyznaję się bez bicia, że urządzając się na wordpress.com wzorowałem się na Pańskim blogu Pański „hardcore” nazywa się u mnie „wypisy” i parę klipów „przysępiłem” u Pana.
    Ale podobne poglądy już miałem ;-).
    Pozdrawiam

  2. Mr McBor, a ja tam (na razie przynajmniej) w POPiS nie wierzę. Już przed ostatnimi wyborami i PO, i PiS obiecywały nam wspólną koalicję, a wyszło, co wyszło.
    Zresztą, gdyby obie te partie takiej koalicji rzeczywiście chciały, co im przeszkadzało zawrzeć ją dziś, bez kosztownych, niewiele (poza wyeliminowaniem Pawlaka) wnoszących wyborów? Toż już w tej chwili PO i PiS mają w Sejmie większość wystarczającą, by rządzić niemal absolutnie.

  3. @Autor
    POPiS, jeżeli do niego by mialo dojsc, bylby nieszczesciem, co staram sie wykazac w moim tekscie.
    Ostatni akapit brzmi:
    Historia uczy, że Polacy mają jakiś nadzwyczajny, wyróżniający ich spośród innych narodów dar (może gen? 😉 wybierania rozwiązań najgorszych. Dlatego po wyborach będzie POPiS.
    Reszte tego rozumowania moze Pan sobie dospiewac, albo doczytac na http://mcbor.wordpress.com 🙂
    Pozdrawiam

  4. McBor, ja nie nazywałbym PO-PiS-u wyjściem najgorszym. Można nie przepadać za Tuskiem i Rokitą, niemniej twierdzić, że są gorsi od Leppera i Giertycha, to chyba jednak przegięcie.

    A co do reszty, pamiętajmy, że demokracja polega na tym, że masochiści wybierają, komu pozwolą się okradać i dupczyć – i wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że tym razem wybiorą PO. W sumie się nie dziwię, dupczenie przez PiS już było, dupczenie przez SLD ludzie jeszcze pamiętają, a tych, co nie chcą być okradani i np. zagłosują na UPR (lub jakąś nieklerykalną partię liberalną – gdyby pewnego dnia taka powstała, sam chętnie bym ją swym głosem zaszczycił), ciągle za mało.

Skomentuj

