Cimo prześladowany

Cimoszewicz przegiął dziś na całego. Oświadczył Młodzieży Wszechpolskiej, że jego dzieci uciekły z Polski przed prześladowaniami z tejże młodzieży strony.

Cimo do Wszechpolaków: Któryś z moich przeciwników krzyczy, że urządziłem swoje dzieci za granicą. To jest dramat mojej rodziny. Moje dzieci musiały wyjechać, bo takie łobuzy jak wy nie dawały im żyć w Polsce. Były wielokrotnie przedmiotem napaści, ataków, pogróżek i miały tego serdecznie dosyć.

Nigdy nie miałem wątpliwości, że ten facet nie ma wstydu, ale nie sądziłem, że kiedykolwiek straci również kontakt z rzeczywistością. Co on i jego dzieci wiedzą o byciu prześladowanym przez MW? Czy którekolwiek z nich dostało kamieniem, jak pewna znana mi profesorka (nie, nie Szyszkowska, tej kobiety nie znam) na paradzie? Ile razy pobito kogokolwiek z jego rodziny w centrum Warszawy, kiedy grożono mu śmiercią? Czy strzelano do niego lub jego dzieci, jak do bywalców klubów gejowskich? Od kiedy szefowie LPR nawołują do zamknięcia go w obozie koncentracyjnym lub eksterminacji?

Czekam na historię o tym, jak Cimę męczyło gestapo.

WC karci MW

4 thoughts on “Cimo prześladowany

  1. Super blog…
    Dzięki za pochwalenie mojego, ale nie chwalę twojego żebyś nie pomyślał, że cukruję:-)

  2. i kozacy! nie zapomnij o kozakach. zlwaszcza, ze potem dobrze wygladaja w fabularyzowanej hollywoodzkiej biografii😛

  3. I oczywiście ubecja z esbecją, jak mały Włodziu coś zbroił i tatko musiał dać mu w skórę…

  4. Swoją drogą Cimoszenko ma parcie na media i już do końca dzień w dzień będzie nas raczył swą (nie)uroczą gębą.

    wyborca.blox.pl

Skomentuj

